meranie datoveho toku

Tomas Ferster tomasferster na zoznam.sk
Pátek Únor 20 11:07:08 CET 2004

Alebo
> cez bridge?

> tc).

> Dakujem skusim to. Chcem sa este spitat aku masinu potrebujem na
bridgovanie
> 100 MBit siete. Respektive bude mi AMD K6 266 stihat alebo to bude brzdit
> treba silnejsi stroj. Aka masina by podla vas stacila tak aby to nebrzdila
?
> Dakujem.

Skusal som to. Meral som prenos viac ako 500MB velkeho suboru cez FTP.
Najskor som skusal vliv sietovych kariet. Meral som z kartami RealTec a
3Com.
Na moje prekvapenie som nenameral ziaden rozdiel dalej som testoval ale pre
istotu z 3Com.
Prenos bez FW trval 1:07.
PC1 AMD K6 266MHz:
    * iba BRIDGING 1:10
    * FIREWALLING 1:20
PC2 CELERON 466MHz:
    * iba BRIDGING 1:15
    * FIREWALLING 1:15
PC3 INTEL P4 2.4GHz:
    * iba BRIDGING 1:15
    * FIREWALLING 1:15
Kernel som skompiloval z rovnakym nastavenim len pre kazdy procesor zvlast.
Ako je mozne ze medzy strojni PC2 a PC3 nedoslo k ziadnemu zlepseniu?
Ja som to pochopil tak, ze lepsi stroj mi nepomoze je to pravda ?
Co by ste mi radili aby som skusil?