distribuce na USB flash?

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Únor 20 11:51:29 CET 2004

On Fri, 20 Feb 2004, Veros Kaplan wrote:

>    Také sháním minidistribuci na USB flash. Potřebuji bridging firewall
> na dvou optikách (2x100Mbit + 1x100MBit měď pro správu).
>    Bridging firewall je bez patchů až na jádře 2.6, je to tak? Takže
> minidistribuci, která podporuje jádro 2.6...

Kombinovany patch ebtables + filtering bridge je na strankach projektu
ebtables i pro 2.4. Ten patch je dost nekonfliktni a funguje bez problemu,
dokonce je snad i v nekterych distribucich. O zadne mini-distribuci nevim.

Neni-li to tajne, smim vedet, k cemu tak nutne ten bridge filtrujici na 2.
vrstve potrebujete? Ja mu porad nejak nemuzu prijit na jmeno (jednak se mi
to zda jako totalni prasarna, druhak jsem zatim prome zamerne obfuskace
topologie site neprisel na zadne rozumne pouziti).

-- Honza Houstek