distribuce na USB flash?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Únor 20 12:23:43 CET 2004

Jan Houstek wrote/napsal:
: On Fri, 20 Feb 2004, Veros Kaplan wrote:
:
: >    Také sháním minidistribuci na USB flash. Potřebuji bridging firewall
: > na dvou optikách (2x100Mbit + 1x100MBit měď pro správu).
: >    Bridging firewall je bez patchů až na jádře 2.6, je to tak? Takže
: > minidistribuci, která podporuje jádro 2.6...
:
: Kombinovany patch ebtables + filtering bridge je na strankach projektu
: ebtables i pro 2.4. Ten patch je dost nekonfliktni a funguje bez problemu,
: dokonce je snad i v nekterych distribucich. O zadne mini-distribuci nevim.
:
: Neni-li to tajne, smim vedet, k cemu tak nutne ten bridge filtrujici na 2.
: vrstve potrebujete? Ja mu porad nejak nemuzu prijit na jmeno (jednak se mi
: to zda jako totalni prasarna, druhak jsem zatim prome zamerne obfuskace
: topologie site neprisel na zadne rozumne pouziti).

   Tajné to snad není, proč se to řeší, nevím to úplně jistě (neb je to
úkol od šéfa), takže to nemusím chápat přesně.

    Jde o to, že se řeší bezpečné připojení hodně neštastné topologie
sítě, centrála a pobočka, které mají propojené sítě do Internetu. Ten bridging
firewall bude v podstatě dělat o něco chytřejší switch.

   Druhé řešení je VPN a kompletní přečíslování celé sítě (min 50
počítačů, koik ), což je poněkud náročnější.

   Taky z toho nemám radost...

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>