distribuce na USB flash?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Únor 20 11:52:46 CET 2004

On Fri, Feb 20, 2004 at 11:37:16AM +0100, Veros Kaplan wrote:
> : Slepy jeste nejsem, ale routovat bude wifi, ATMko nebo nejake Gbit
> : sitovky? Pro kazde je treba spoustu jinych utilit. A distribuci na to
> : zamerenou. Potrebuje na routeru databazi pro ip-accounting nebo nejakou
> : proxy? O miniditribucich mam docela prehled, protoze je hodne prave na
> : routerech pouzivam (czf-debian, upraveny ltsp, leaf, wisp, slack, ...).
>
>    Existuje nějaký přehled minidistribucí?

Ano existuje, asi nejlepsi, ktery jsem kdy videl:
http://ll.cz/distribuce_os/

>    Také sháním minidistribuci na USB flash. Potřebuji bridging firewall
> na dvou optikách (2x100Mbit + 1x100MBit měď pro správu).
>    Bridging firewall je bez patchů až na jádře 2.6, je to tak? Takže
> minidistribuci, která podporuje jádro 2.6...

zda se mi, ze na to staci kernel + kratky skript. Jestli tam nemaji
bezet zadny demoni (sshd, apache,...), mozna by stacil vyhrazeny telnet
na mednatou sitovou kartu v prepinane duveryhodne siti. Takovou
distribuci sikovny clovek porodi v chrootu za hodinku pomoci ldd.

-- Dalibor Straka