Mobil s GPRS a linux -- USB kabel

Stepan Dusek medved na medvide.net
Neděle Únor 22 01:08:58 CET 2004

On Sat, 21 Feb 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> Ja zkousel telefon n6310i pomoci AT konfigurovat vseljak, ale vzdycky to
> jelo uplne stejne. Vypada to, ze ET vam nedovoli nic jineho nez 3+1 a
> 4.4kB/s.

Moje zkusenost je trochu jina a podivna:

Siemens S55 + (neoriginalni) USB kabel = prijemna rychlost 5.5kb/s, ale
kabel nenabiji. Nicmene jednou za sest hodin si dat pauzu neni tak hrozne.
Siemens S55 + Fir na notebooku = 2.5-2.6kb/s
Siemens S55 + Tekram IrMate = 2.5-2.6kb/s
Siemens S55 + ST lab BT dongle = 5.4kb/s

Takze vysledek je docela jasny. Od bluetoothu jsem cekal malo a dostal
nejvic a menit uz asi nebudu :-)

S pozdravem Stepan Dusek