Mobil s GPRS a linux -- USB kabel

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Únor 21 21:46:13 CET 2004

Radek Trnka wrote:

> no ja mohu doporucit treba Siemens S55, koupil jsem k nemu originál usb

> na to baterka neresim. Velka vyhoda je pocet timeslotu 4+2, vetsina ma
> pouze 4+1 ci mene. S pozdravem RT

Ja zkousel telefon n6310i pomoci AT konfigurovat vseljak, ale vzdycky to
jelo uplne stejne. Vypada to, ze ET vam nedovoli nic jineho nez 3+1 a
4.4kB/s.

> p.s. momentálne mi ten usb kabel lezi ve stole neb se mi konecne
> podarilo rozchodit bluetooth. (chyba neni na strane mobilu, ale
> programku bluepin)

mate pouzit staticke heslo z nejakeho skriptu, bluepin je vadny.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!