acpi user interface pro desktop (a Fedora)

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Neděle Únor 22 15:14:15 CET 2004

On 20. Feb, 06:23 PM CET, Karel Babka <dekls na volny.cz> wrote 36 lines:

> No ja jsem ten swsuspend nahodil jen jako moznost, zajima mne jakykoli
> frontend pro ACPI, ktery by nahradil utilitu apm na stroji, kde APM
> neni podporovano.

já používám jen prostý příkaz: acpi, který řekne, co potřebuji
[kamin na evo kamin]$ acpi -V
     Battery 1: charging, 100%, 01:00:00 until charged
     Thermal 1: active[3], 51.0 degrees C
     Thermal 2: ok, 48.0 degrees C
     Thermal 3: ok, 28.0 degrees C
  AC Adapter 1: on-line

Frontend může být také klaptopdaemon, který všechno na základě prahových
hodnot řídí (uspávání, odkládání, varování)

MK