acpi user interface pro desktop (a Fedora)

Karel Babka dekls na volny.cz
Pátek Únor 20 18:23:18 CET 2004

On Thu, Feb 19, 2004 at 06:16:23PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:

> 1. Swsuspend je samostatná věc a nesouvisí s APM ani ACPI.
> 1. a. Může být iniciováno z ACPI (fungujícího), které snímá klávesu POWER a
> pak zapíše: echo 4 > /proc/acpi/sleep
> 1. b. Data se odloží do swapu atd.
> 1. c. Ne všechny verze swsuspend fungují, mě funguje 1.0.3

No ja jsem ten swsuspend nahodil jen jako moznost, zajima mne jakykoli
frontend pro ACPI, ktery by nahradil utilitu apm na stroji, kde APM
neni podporovano.

--
Ing. Karel Babka		+420 377 430 586
DEKL&syn software		+420 606 268 746