Háčky a čárky v MDK 9.2. + OO.org

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Únor 22 15:15:46 CET 2004

On Sun, Feb 22, 2004 at 03:08:12PM +0100, Dominator wrote:
> Dd,
> Mám problém s háčky v OO.org, ale nemyslím jako, že nemohu psát háčky a
> čárky, ale lbě se mi zobrazují háčky a čárky v menu. Také mám problém v
> konzole, tam nejdou psát háčky a čárky fůbec! A ani se nezobrazují,
> třeba u manuálových stránek (mám je v CZ). Jinak musím ještě dodat
> hledal jsem na AbcLinuxu i googlu, ale nic mi nepomohlo.

Na konzoli je treba nastavit spravny font pomoci consolechars. Nekdy
byva pritomen wrapper setfont. Aby jsi mohl psat cesky, staci nahrat
prislusnou klavesovou mapu prikazem loadkeys (traba loadkeys cz-lat2).

To hledani je treba jeste vypilovat. Presne toto jsem uz parkrat psal do
teto konference. Podrobnosti viz archiv a man consolechars. Jak na hacky
a carky v bashi je popsano v Czech Howto.

-- Dalibor Straka