RE: Háčky a čárky v MDK 9.2. + OO.org

Dominator Dominik.Dominator na centrum.cz
Neděle Únor 22 20:59:29 CET 2004

> Na konzoli je treba nastavit spravny font pomoci
> consolechars. Nekdy byva pritomen wrapper setfont. Aby jsi
> mohl psat cesky, staci nahrat prislusnou klavesovou mapu
> prikazem loadkeys (traba loadkeys cz-lat2).
>
> To hledani je treba jeste vypilovat. Presne toto jsem uz
> parkrat psal do teto konference. Podrobnosti viz archiv a man
> consolechars. Jak na hacky a carky v bashi je popsano v Czech Howto.
>
> -- Dalibor Straka

No to load keys je OK, ale když dam "consolechars --acm=iso02
--font=lat2u-16" tak mi to napise: "set_kernel_font: Invalid argument"
zkousel jsem samotne --acm=iso02 a to je OK. Takze je to ve --font...
Tam jsem zkosel i jiné fonty, ale bylo to to same. Skoda
P.S.: Nejspis v tom bude neco jednoduchýho, ale já na to nepřišel :-(