Debian - prechod z RH

Jirka Mares linux na edoras.cz
Pondělí Únor 23 09:19:54 CET 2004

Ahoj

Mam zkusenosti s RedHatem/Mandrakem a ted zkousim Debian (ze prej at do
CZFree netaham wokynkovy distribuce ;-))) ).
Chtel bych se zeptat, na par veci:

- Kde najdu v Debianu ekvivalent "chkconfig" (na upravu startovacich
levelu)? (chkconfig jsem tam nenasel)
- Je tam nejaka alternativa "kudzu" (autodetekce hw)
- Pri instalaci si debian naindexoval vsechny CDcka, co jsem mel -
ocekavam ze ted ma prehled o tom, co na kterem CDcku je. Co kdyz chci
nainstalovat neco, co ma problemy se zavislostma. Najdu nekde info, na
kterem CD se ten zavisly balik nachazi? (CDcek mam 8, tak se mi to
nechce vzdy vsechno prohledavat)
- Neni nejaky dokument, ktery by popisoval prave rozdily mezi temito
distribucemi?

diky za rady

Jirka Mares