zprovozneni dcc se spamassassinem

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Únor 23 10:23:21 CET 2004

DD,
z clanku na rootu Stavime firewall jsem se dozvedela o dcc a rada bych
ho pridala k fungujicimu
spamassassinu. (Mame amavis-new + postfix).
Podle navodu ve clanku jsem si stahla dcc-dccd, prelozila a cekala, co
se bude dit.

Nejakym zpusobem se to rozbehlo, coz jsem poznala pouzitim
# /usr/local/bin/cdcc 'info'
jenom neni funkcni 127.0.0.1, ale to snad (jestli jsem dobre pochopila z
dokumentace) nevadi.

Jenze se mi nepridavaly zadne hlavicky do spamu, tak jsem zkoumala dal a
zjistila,
ze navic je treba nainstalovat clienta dcc, ale to uz ten clanek na
rootu neresi.

Ve faq k dcc pisou, ze se spamassassinem je lepsi pouzit daemona dcc-dccm,
nez kontrolovat kazdy mejl zvlast  pomoci dccproc,
ale v navodu k instalaci je pouze, jak to prelozit, aby dcc-dccm
fungoval se sendmailem, tj.
./configure --with-sendmail <#envtbl--with-sendmail>=/some/where/sendmail

Muzete mi nekdo poradit nebo postrcit k nejakemu navodu jak to spojit se
spamassassinem?

Diky za kazdou radu.

--
Katerina Bubenickova