mplayer a ALSA v kernelu 2.6.3

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Pondělí Únor 23 09:41:33 CET 2004

> Podobne problemy jsem tez resil. mel jsem ale problemu vic,
> takze spis body:
> a) zkuste mplayer pod rootem. Bude-li fungovat -> prava na /dev/xxx
> (strace mplayer konci s tim ze mplayer nemuze otevrite device)
> b) podivejte se do /etc/mplayer/mplayer.conf a tam je nekde
> parametr vo,
> nastavte (a ted nevim, co jsem nastavil bud sdl nebo alsa9).

Pod rootem jsem to zkousel, stejny problem. Pro zvukovy vystup
uz alsa9 pozivam, vzdyt je v tom vypisu uvedeno, ze alsa-init
se pousi pouzit prvni PCM zarizeni (hw:0,0). Na tom ale mplayer
vytuhne.

UPDATE: Ta ALSA v kernelu 2.6 asi nebude 1.0.2c, na www.alsa-/
project.org se pise jen o 0.9 (nebo spis o aktualni verzi tam
zatim nejsem schopen nic najit).

Vitezslav Kotrla