/home/... vs. prava

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 23 12:01:59 CET 2004

> Proč si za to můžu?

Vzdyt to tam pisu. Protoze pouzivate distribuci, ktera ma v defaultni
konfiguraci takoveto windowsoidni chovani, ze si nejste schopen precist
prirucku a take ignorujete logy, ze kterych by jste hned videl, ktera
bije. (Vse pochopitelne za predpokladu, ze mate popsany problem.
Predpokladam, ze vetsina lidi je schopna ten problem velmi rychle vyresit,
ale kdyz se nekdo cas od casu takhle zepta, tak me to vazne pobavi.)

Byl tu thread na toto tema asi mesic zpatky, nemel by byt problem si to
dohledat v archivu.

-- Honza Houstek