/home/... vs. prava

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Únor 23 12:38:29 CET 2004

> Vzdyt to tam pisu. Protoze pouzivate distribuci, ktera ma v defaultni
> konfiguraci takoveto windowsoidni chovani, ze si nejste schopen precist
> prirucku a take ignorujete logy, ze kterych by jste hned videl, ktera
> bije. (Vse pochopitelne za predpokladu, ze mate popsany problem.
> Predpokladam, ze vetsina lidi je schopna ten problem velmi rychle vyresit,
> ale kdyz se nekdo cas od casu takhle zepta, tak me to vazne pobavi.)

Me zase velmi _nebavi_ kritika z balkonu. Muzete mi vysvetlit, co je na
msecu jineho proti jinym periodicky spoustenym uloham? Je to job jako kazdy
jiny, stejne kritizovat by za chvili sel i logrotate ci cokoliv jineho, co
se spousti "samo". Predpokladam, ze i na vasem systemu bezi cron nebo jeho
ekvivalent.
Prosim, nechte si oznacovani typu "windowsoidni chovani" a jemu podobna na
face-to-face diskuse. Tady to vede jen k ohnivim diskusim o nicem.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz