/home/... vs. prava

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 23 14:46:36 CET 2004

On Mon, 23 Feb 2004, Zdenek Mazanec wrote:

> Potiz je v tom, ze msec neni urcen na zajisteni bezpecnosti systemu, ale
> na vynuceni nastavene lokalni politiky.

A k cemu jinemu ma ta politika asi slouzit, nez k zajisteni nejakeho druhu
bezpecnosti? Kdyz uz se neco vynucuje (politika, bezpecnost, <dosadte si
sami>), melo by se to delat poradne. Konkretne o vynuceni prav na home
adresare jsem tady psal v tom asi mesic starem flamu.

> Korekce prav je asi to jedine, co msec nereportuje adminovi. Dost se
> nedivim, kdyz vidim rozdily v nastaveni prav treba u logu mezi msecem a
> systemem bez msecu, tak by admin skoro nic jineho necetl.

Tohle nechapu. Ja mam prava k logum nastavena presne tak jak potrebuju, a
nemam tam zadny nastroj, ktery by na periodicke bazi prava opravoval.
Vsechny soubory vznikaji a zanikaji presne s takovymi pravy, jaka maji
mit. Muzete nejak blize vysvetlit vasi ideu?

-- Honza Houstek