=?8859_2?B?WuFsb2hvduFu7SA=?=tar/cpio/afio

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 23 17:15:50 CET 2004

On Mon, 23 Feb 2004, [8859_2] Lukáš Matela wrote:

> Je zde ale použit jako archivační program tar, a někde jsem se dočetl,
> že afio je mnohem bezpečnější než cpio i tar. (Důvod: komprese po
> jednotlivých souborech - chyba na médiu pak znamená ztrátu pouze
> konkrétního souboru)

Bud jste cetl spatne nebo to byly nesmysly - tar zadnou kompresi nedela,
takze chyba na mediu se projevi jen jako ztrata prislusnych bloku, dokonce
muzete zachranit i cast souboru. (pokud si ovsem kompresi nezapnete -z)