=?8859_2?B?WuFsb2hvduFu7SA=?=tar/cpio/afio

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 23 19:24:41 CET 2004

On Mon, 23 Feb 2004, Petr Simek wrote:

> Bud jste cetl spatne nebo to byly nesmysly - tar zadnou kompresi nedela,
> takze chyba na mediu se projevi jen jako ztrata prislusnych bloku,
> dokonce muzete zachranit i cast souboru. (pokud si ovsem kompresi
> nezapnete -z)

A kdyz si ji zapnete, tak to vyjde uplne nastejno. Gzip to stejne pakuje
blokove, takze pri poskozeni jsou poskozene pouze postizene bloky.

Taky jsem nepochopil tu uvahu. Pokud nekdo ocekava poskozeni zalohovaciho
media, tak by mel predevsim zvazit, zda ma cenu takove zalohy vubec
provadet.

-- Honza Houstek