predani faxu Hylafaxu

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Úterý Únor 24 10:12:40 CET 2004

Dobrý den,
24. února 2004, 10:00:43, napsal jste:

DH> to podle mě nejde, to je to klasické, zalejte ještě jednou a já to
DH> nebudu zvedat. i když winfax uměl převzít aktuální linku. nee to je moc
DH> fantastické. v každém případě to nejde automaticky.

Několik lidí mi tu radilo faxanswer, v manuálových stránkách
se píše, - pokud jsem to dobře pochopil -, že faxanswer
pochopí, zda jde o hlas nebo fax.
Jak to funguje mi vůbec není jasné.
Prohledal jsem konferu, google a asi špatně hledám, protože
jsem nic nenašel.

Ale je mi divné, že tohle nikdo neřešil.
Myslel bych si, že hodně lidí má jednu linku na hlas i fax a
nějakým způsobem to řeší (SW).
Metoda zavolejte ještě jednou a já to nevezmu, se mi moc nelíbí.

 JN