predani faxu Hylafaxu

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Úterý Únor 24 10:38:53 CET 2004

Zdravim,
Resilo to asi hodne lidi, rekl bych. A vysledkem myslim bude poridit si
malou pobockovou ustrednu (k sehnani za par set) a prichozi faxove volani
proste zvednou a jakmile tam bude ono charakteristicke pip tak to hodit na
dalsi vnitrni linku, kde uz ceka faxserver. Resit to automatickym prebiranim
jiz jednou zvednuteho prichoziho volani asi opravdu nebude prilis schudne.
David