Debian - prechod z RH

David Michal david.michal na rabatcr.cz
Úterý Únor 24 17:32:08 CET 2004

> Studoval jsem dokumentaci, ale bud jsem to prehledl, nebo nepochopil ...
> kdyz tedy chci instalovat zebru, vcetne vsech zavislych balicku, jak
> budu postupovat, abych nemusel prochazet jedno CD po druhem a hledat,
> zda tam nahodou neni balicek "zebra"?
>
> Zkusil jsem "apt-chache show zebra". To mi sice spravne rekne, ze ten
> balicek je na nejakem CD v adresari pool/main/z/zebra/, ale uz mi to
> nerekne, na kterem z tech 8mi CDcek to najdu. A rovnez si nejsem jisty,
> jak reknu, aby automaticky nainstaloval i zavislosti.
>
> Mam o tom takovou predstavu, ze mu reknu "dpkg -i
> [...]
Napisete proste apt-get install zebra a to je vse. apt si samo rekne ktere
cd mu mate vlozit do mechaniky, az mu ho tam vlozite tak si ho take samo
namounti (po enteru), pak si balicek samo nainstaluje. Nainstaluje
zavislosti. A nakonec vam spusti konfiguraci pro novy balicek. Muze se stat,
ze nektere zavislosti nevyresi, ale vzdy vam napise co mu schazi a ktery
balicek si mate sehnat.
Kdy jsem si nedavno poprve instaloval debiana, take jsem byl take malinko
frustrovany jak snadne to take muze byt. :)) Predtim jsem mel RH.
David