Zultys Technologies (Was GSM a AU)

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Únor 24 18:23:21 CET 2004

  Když už tu řešíme VoIP a Linux ... Proč si myslíte, že to je hudba
budoucnosti? Například Fayn CZ tu máme, sice nepodporuje Linux, ale to
vyřešíme. Volání funguje oběma směry, tj. můžete se dovolat kam chcete
a také vám může kdokoli na přidělené číslo zavolat. Já to mám doma
a nestěžuju si, funguje (mám Net Phone).

  Nechci dělat Faynu reklamu, ale je to v podstatě jediná, takto v ČR
fungující služba a přes počáteční, velké dětské potíže, to vypadá že
už by to mohlo bez fungovat.

  Pokud máte kvalitní konektivitu, nemáte co řešit.

  Jen tak mimochodem, když volám přes tuto službu do US, je to mnohem
čistší a kvalitnější než přes telekomunisty.

--
Robert Vojta