Zultys Technologies (Was GSM a AU)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 24 21:51:57 CET 2004

Robert Vojta wrote:

 >   Když už tu řešíme VoIP a Linux ... Proč si myslíte, že to je hudba
 > budoucnosti? Například Fayn CZ tu máme, sice nepodporuje Linux, ale to

myslim tim u nas na firme. Sice mame uz ustrednu VoIP, ale jeste nejsou
dostatecne linky na net + nejake dalsi drobnustky.

>   Pojďme na to z druhé strany. Napište co potřebujete ve firmě vyřešit
> a já vám navrhnu ukázkové řešení pro Linux s tím, že to třeba někdo
> někdy využije, když to tu najde v archivu ...

Problem je, ze sef chce s tim skloubit i GSM mobily, takze to az tak
uplne jednoduche nebude a porad se vzteka an ET, ze mu zas neco
neudelali co slibili. Ale jak se pohnou ledy spravnym smerem, urcite se
ozvu kdyz neco nebudu vedet :o)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!