update Debianu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 24 19:02:31 CET 2004

On Tue, Feb 24, 2004 at 06:44:00PM +0100, Jan Houstek wrote:

> To je sice fakt, ze to vypise, ale nevidim, z jakeho respozitare ty updaty
> bude brat. Ta idea byla pridat respozitar, ale z nej pouzivat jen vybrane
> baliky (+ jejich zavislosti) a zbytek ignorovat.
>
> Neco podobneho se dalo zaridit pri mixovani distribuci (napr. do stable
> doinstalovat neco z testingu), ale pokud to oboji je napr. stable, tak
> tohle pouzit nejde.
>
> Me to tolik nevadi, protoze krome stable + updatu uz mam jen svuj vlastni
> respozitar, kde si updaty a podobne veci hlidam sam. Jine zdroje primo
> [...]

Ale jo, ja tadyto resim presne stejne. Kazdou noc se mi synchronizuje
par baliku do meho repozitare, a pak si je proste upgraduju pres
apt-get. A ten skript co vytvari repozitory je uplne hloupej, je tam
dvakrat rsync a mnohokrate wget. Premyslel jsem, ze bych se poradne
naucil apt-move, ale kdyz me to takhle funguje...

-- Dalibor Straka