update Debianu

Středa Únor 25 01:17:58 CET 2004

On Tue, 24 Feb 2004, Dalibor Straka wrote:

> Prikaz "apt-get upgrade" vypise, ktere nove security updates vysly a
> ktere baliky nebude instalovat. Takze se flag "hold" muze vyhodit,
> provest upgrade a vratit. Je s tim vice prace, ale snad nepouzivate
> produkty, ktere maji tak casto dirky?

Jako treba Linuxove jadro? ;)

On by se imho hodil system, kde by clovek u "nestandardniho baliku" rekl,
od ktere verze mainstreamu je to cimrmanovsky ukrok stranou a ono by to
pri povyseni mainstreamoveho baliku, obvykle z duvodu nejake opravy,
zacalo vyrazne cervene blikat (ale jen blikat) s moznosti ten alarm rucne
potlacit (v pripade, ze moje verze ten problem nema).