WhiteBox 3.0. - openssh

Středa Únor 25 01:14:58 CET 2004

On Tue, 24 Feb 2004, Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Mam pocit, ze CTT dela neco velmi hnusneho a nekaleho po ceste
> (drop casti komunikace) - viz vypis. Muj pocit je, ze zamerne blokuje
> prijem ACK na 194.108.199.2, protoze ten host to po timeoutu posila
> porad dokola a 192.168.0.10 mi to porad potvrzuje a dal se nedostanou -
> je to tak (viz take id u Seq a Ack)?

Je to tak. Zjevne se to sprajcne uz pri navazovani spojeni. Klient posle
SYN, server odpovi SYN+ACK, klient posle ACK...ale server opet posle
SYN+ACK, jako by ten ACK nikdy nevidel.

> 	No SSH protokol vnitrne neznam, ale mam dojem, ze k takove vyssi
> divci komunikaci uz nema sanci dojit...

Ne nema. (Ale je to jedno, protoze i kdyby doslo, tak po pocatecni vymene
informaci to stejne bezi zasifrovane, takze z tech data toho clovek moc
nevycte <g>.)