update Debianu

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Únor 25 01:44:23 CET 2004

On Wed, 25 Feb 2004, Pavel Kankovsky wrote:

> On by se imho hodil system, kde by clovek u "nestandardniho baliku"
> rekl, od ktere verze mainstreamu je to cimrmanovsky ukrok stranou a ono
> by to pri povyseni mainstreamoveho baliku, obvykle z duvodu nejake
> opravy, zacalo vyrazne cervene blikat (ale jen blikat) s moznosti ten
> alarm rucne potlacit (v pripade, ze moje verze ten problem nema).

No pokud jde ciste o bezpecnostni updaty, tak je vetsinou mozne nechat
si o nich posilat oznameni na mail (vcetne popisu toho problemu).

Stejne by ten tvuj navrzeny system mel smysl jen u distribuci, kde vetsina
zmen je provadena z duvodu opravy nejake zavazne (napr. bezpecnostni)
chyby.

U distribuci (resp. vetvi nekterych distribuci), ktere se denne meni, by
ten cerveny majak blikal prilis casto.

-- Honza Houstek