shanim plysoveho tucnaka kde se da sehnat

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Středa Únor 25 13:38:28 CET 2004

> Jenom to nedělejte jako já před několika lety, kdy jsem si objednal Free
> BSD hrníček, podložku a tučňáka z Německa. Krom toho, že eBanka jim
> poslala peníze 2x (a já je tak 1/4 neviděl), tak jsem ještě zažil co
> znamená 1/2 denní pobyt na celnici, nedoporučuju :) Chvíli jsem toho
> tučňáka proklínal :)

To mate jeste dobry. Ja kdyz jsem si nechal posilat nejake veci z Ameriky
soukrome na svou osobu (byly v tom i nejake knizky o linuxu, at nejsme
uplne OT), tak pro jistotu nedosly vubec. Kdyz se to stalo i podruhe, tak
jsem si rekl "nikdy vic" a posilam si to na Matfyzi knihovnu. Je to
zvlastni, ale kdyz ma neco na sobe nalepku Univerzita Karlova, tak to
dojde bez problemu a bez prutahu.

-- Honza Houstek