shanim plysoveho tucnaka kde se da sehnat

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Únor 25 13:47:50 CET 2004

Jan Houstek <houstek na utf.mff.cuni.cz> writes:

> To mate jeste dobry. Ja kdyz jsem si nechal posilat nejake veci z Ameriky
> soukrome na svou osobu (byly v tom i nejake knizky o linuxu, at nejsme
> uplne OT), tak pro jistotu nedosly vubec. Kdyz se to stalo i podruhe, tak
> jsem si rekl "nikdy vic" a posilam si to na Matfyzi knihovnu. Je to
> zvlastni, ale kdyz ma neco na sobe nalepku Univerzita Karlova, tak to
> dojde bez problemu a bez prutahu.

  To vám nezávidím. Já si všechny Linuxové knihy objednávám z Amazonu
a vždy došli. Jednou jsem se díval, že si je pošlu z UK a světě div
se, z Ameriky to vychází mnohem levněji (více jako 100,-Kč/knihu).

  Amazon.com   - 27.97 USD - 25,90,-Kc => 776,22,-Kc
  Amazon.co.uk - 19.02 GBP - 48,61,-Kc => 924,56,-Kc

  Myslím, že už jsem je viděl někde prodávat v ČR, přímo anglické
originály, ale na obchod si už nevzpomenu.

--
Robert Vojta