shanim plysoveho tucnaka kde se da sehnat

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Únor 25 14:30:19 CET 2004

"Zdenek Prchal" <prchal na vtdata.cz> writes:

> Docela by me zajimalo, jestli (trebas konkretne ty Vase) byste tam
> sehnal levneji, nez pres Amazom (pricemz si vubec nejsem jist, ze
> by to muselo byt jednoznacne ...)

  Na Vltave rozhodne ne. Kdyz si vezmu, ze dana kniha stoji v prumeru
1500,-Kc, tak z Ameriky mi prijde balikem za polovicni cenu. Je tam
vyssi postovne, ale sdruzite-li vice knih, je to levnejsi. Viz. opet
kniha LDD ...

  - Amazon US -  780,-Kc
  - Amazon UK -  930,-Kc
  - Vltava.CZ - 1500,-Kc

  Porovnejte sam, URL ...

  US - amazon.com
  UK - amazon.co.uk
  CZ - vltava.cz

  Clovek musi vlastnit kreditni kartu, ale to dneska snad uz neni
problem. Zrovna si neco chci objednat, takze pokud ma nekdo zajem,
projdete si www.amazon.com a muzeme zasilku sdruzit a snizit postovne,
ktere je dnes uz stejne male (cca $5/kniha).

--
Robert Vojta