shanim plysoveho tucnaka kde se da sehnat

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Únor 25 14:12:52 CET 2004

>   To vám nezávidím. Já si všechny Linuxové knihy objednávám z Amazonu
> a vždy došli. Jednou jsem se díval, že si je pošlu z UK a světě div
> se, z Ameriky to vychází mnohem levněji (více jako 100,-Kč/knihu).
>
>   Amazon.com   - 27.97 USD - 25,90,-Kc => 776,22,-Kc
>   Amazon.co.uk - 19.02 GBP - 48,61,-Kc => 924,56,-Kc
>
>   Myslím, že už jsem je viděl někde prodávat v ČR, přímo anglické
> originály, ale na obchod si už nevzpomenu.

Neuvedl jste konkretne ktere, ale radu jich maji klasicky na Vltave:
http://www.vltava.cz/default.asp?nDepartmentID=2620

Docela by me zajimalo, jestli (trebas konkretne ty Vase) byste tam
sehnal levneji, nez pres Amazom (pricemz si vubec nejsem jist, ze
by to muselo byt jednoznacne ...)

	Zdenek Prchal