Fakta?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 25 18:05:34 CET 2004

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> CR je na sestem miste (odshora!!!) v zebricku obratu celosvetoveho
> prodeje M$ produktu. To mi nedavno jako sladky bonbonek prozradil sef.

To je zajímavé a proč se potom ty winy tak kradou ?

Podle toho by je tady mělo mít hromada uživatelů legálně na tak malej
stát a přitom koho se zeptám tak je má načerno skopírované ještě jsem
nenarazil na nikoho kdo je má legálně pro domácí použití, jenom já jsem
takový vůl že jsem si koupil kdysy ms-dos 6.2 a později win 95 OSR2 :-((

A proč potom ten M$ tak brojí proti našim pirátům když z nás má jeden z
největších zisků (podle něho tedy) :-)))

|    ICQ    179223500                    |