Fakta?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 25 20:22:52 CET 2004

Petr Šobáň wrote:

> To je zajímavé a proč se potom ty winy tak kradou ?
>
> Podle toho by je tady mělo mít hromada uživatelů legálně na tak malej
> stát a přitom koho se zeptám tak je má načerno skopírované ještě jsem
> nenarazil na nikoho kdo je má legálně pro domácí použití, jenom já jsem

Já zase kupodivu nenarazil na nikoho, kdo by je neměl legálně.

Zapomněl jste na státní správu (každý obecňák má několik licencí včetně
officů), školy, a akci BSA zatepla...

> takový vůl že jsem si koupil kdysy ms-dos 6.2 a později win 95 OSR2 :-((

No vidíte. Aspoň je můžete legálně použít v dosemu a ve wine.

> A proč potom ten M$ tak brojí proti našim pirátům když z nás má jeden z
> největších zisků (podle něho tedy) :-)))

snad aby se neřeklo.

Mimochodem jsme také jediná země z východního bloku, která má největší
počet mobilů na hlavu. A dereme se hodně vysoko, zůstává za náma dost
zemí z EU. Je to ale hodně dávno (rok, dva?) co jsm viděl ty statistiky,
tak možná jsme ještě výš.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!