Jak na backup primarniho disku v linuxu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 26 11:39:05 CET 2004

Zdravim,

nemate nekdo elegantne vyreseny zpusob backupu primarniho disku v linuxu ?

Priklad : mam v PC hda kde hda1 je / . V / je lilo a vsechny potrebne veci
k nabootovani, v masterbootu je zavadec lila. Kdyz udelam backup / tak mam
vsechny soubory v zaloze. Pak vezmu jiny disk a pripojim ho do jineho PC
jako hdb. Vytvorim partisny, zformatujji je a na hdb1 rozbalim zalohu / .

Takze mam disk ktery pokud jej vrazim do puvodni masiny obsahuje funkcne
identickou kopii az na ten masterboot a zrejme i soubory lezi jinde takze
nesouhlasi mapovaci soubor lila.

Nemate napad jak jeste v PC kde je ten disk pripojen jako hdb zaridit, aby
po preneseni do stroje, kde bude hda, bez potizi nabootoval ? Momentalne mam
bootovaci disketu z ktere nabotuji a pak dam lilo, coz mi updatne
masterboot i mapovaci soubor.