xauth + .Xauthority

Slavoj Kassovic sep_01 na post.sk
Čtvrtek Únor 26 17:49:01 CET 2004

Dobry den,
rad by som sa na Vas obratil s prosbou o pomoc pro rieseni nasledujuceho problemu:
   Mam nainstalovany Slackware 9.1, vsetko fungovalo skoro tak ako malo, ale pred par dnami sa vyskytla chyba ohladom spustenia grafickeho rozhrania a niektorych X aplikacii. Xka sa daju spustit, ale treba nejak obist autentifikaciu s .Xauthority (ctrl+c pri starte X), ale ked chcem pustit X z ineho PC nejde to.  Mne sa zda ze sa mi nejak zmenil subor .Xauthority v home adresari a ja neviem ako ho obnovit, alebo vratit do povodneho stavu aby som mohol spustat X bez problemov. Kedze v linuxe nie som nejak zdatny budem Vam velmi vdacny za kazdu radu.
  Dakujem a prajem prijemny zbytok dna. Slavoj Kassovic

________
Sutaz o 3 lyziarske vikendove pobyty pre 2 osoby - http://cestovanie.sme.sk/sutaz