xauth + .Xauthority

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Únor 26 20:11:04 CET 2004

On Thu, 26 Feb 2004, Slavoj Kassovic wrote:
> Dobry den,
> rad by som sa na Vas obratil s prosbou o pomoc pro rieseni nasledujuceho
> problemu:
>    Mam nainstalovany Slackware 9.1, vsetko fungovalo skoro tak ako malo,
> ale pred par dnami sa vyskytla chyba ohladom spustenia grafickeho
> rozhrania a niektorych X aplikacii. Xka sa daju spustit, ale treba nejak
> obist autentifikaciu s .Xauthority (ctrl+c pri starte X), ale ked chcem
> pustit X z ineho PC nejde to.  Mne sa zda ze sa mi nejak zmenil subor
> .Xauthority v home adresari a ja neviem ako ho obnovit, alebo vratit do
> [...]
Rada 1. Zkusit .Xauthority prejmenovat na .Xauthority.orig
        - nevytvori se znovu ?
Rada 2. Zaloz noveho uzivatele a zkus .Xauthority zkopirovat od nej.
Rada 3. man xauth + man mcookie
Snad ti to pomuze. Myslim, ze kdyz jsem si s tim jednou hral,
u Xterminalu ke starsim HP serverum, zrusil jsem nakonec autentizaci
primo pri spousteni Xserveru - ale to byl specialni pripad a hodne to
spechalo, nebyl cas badat.

                             Karel Dudasek