DFE-580

Michal Žejdl zejdlm na volny.cz
Čtvrtek Únor 26 20:03:21 CET 2004

Petr Vanicek wrote:

> Ma nekdo v provozu pod linuxem 4 portovou sitovou kartu D-Link
> DFE-580TX?

   Ano, tři. Zatím ovšem pouze v testovacím provozu.

> Muze mi pripadne napsat zda a jak ji system identifikuje a ktere drivery
> jsou treba?

dmesg:
eth1: D-Link DFE-580TX 4 port Server Adapter at 0xd800,
00:05:5d:6d:a2:46, IRQ 11.
eth1: MII PHY found at address 1, status 0x7829 advertising 01e1.

lspci:
01:04.0 Ethernet controller: D-Link System Inc DL10050 Sundance Ethernet
(rev 14)

   Obsluhuje ji modul sundance. Mám to na RH 7.3, jehož starší jádra
měla u této karty problém s MII, takže to nefungovalo. Stačil upgrade na
čerstvější jádro. Teď tam mám 2.4.20-28.7 a 2.4.20-28.7smp a zatím to jede.
--
Michal Žejdl