samba a XP - prihlaseni do domeny

Jan Kubrycht kubrt na jabok.cuni.cz
Čtvrtek Únor 26 20:58:59 CET 2004

Dobry den,

mam problem s prihlasenim WinXP SP3 do domeny na server Samba (2.2.3a).
Samba funguje správně pro Win98 i Win2000. Ve WinXP se ke sdilenym slozkam
pripojim pomoci Mist v siti, ale pri prihlasovani do domeny mi to hodi toto
hlaseni:
-------
S řadičem domény <domena> se není možné spojit

Název domény  <domena> může být názvem domény rozhraní NetBIOS.  V takovém
případě se přesvědčete, že název domény je správně registrován službou WINS.
 Pokud jste si jisti, že název není názvem domény rozhraní NetBIOS, pak
následující informace vám pomohou při odstraňování potíží s konfigurací DNS:
Při dotazování serveru DNS na záznam prostředku umístění služby (SRV), který
slouží k hledání řadiče domény <domena>, došlo k následující chybě:
Chyba, která nastala: "Název DNS neexistuje."
(kód chyby 0x0000232B RCODE_NAME_ERROR)
Byl dotazován záznam SRV pro _ldap._tcp.dc._msdcs.<domena>
Mezi běžné příčiny této chyby patří:
- Záznam SRV není registrován ve službě DNS.
- Jedna nebo více z následujících zón neobsahuje delegování do podřízené
zóny:
<domena>
-------

hodnotu registru: requiresignorseal jsem nastavil na 0 a konfiguracni soubor
je nejspis nastaven taky spravne nebot jinak vse funguje.
Domnivam se, ze problem bude nekde v XP.
Nevite nekdo co s tim?

Dekuji

Honza K.