Jak dostat h323 pres NAT1:1 a maskaradu bez h323 nat modulu

Jan Drahos jan_drahos na fmail.co.uk
Neděle Únor 29 13:41:59 CET 2004

Dobry den,
zajimalo by mne jak lze h323 propasovat skrz  dvojty NAT a zda-li to lze
ucinit bez specialnich nat a conntrack modulu. Mam Zyxel ADSL router a
tam mam nastaveno NAT 1:1 za nim je masina kde je maskarada pro mistni
sit. Router by h323 asi podporovat mnel protoze ma v manualu netmeeting
supported. Ted ale nevim jak to zaridit na linuxove masine. Nevim co to
pany z RH(distro je RH 9) napadlo ale na h323 conntrack modul a nat h323
modul v distribucnim jadre zapomeli. Chci se vyhnout kompilaci jadra tak
bych se chtel zeptat zda-li je nejaka alternativni moznost jak dostat
h323 hovory ven a zda-li se lze dostat take z venci dovnitr.
Existuje nejaka adresa kde bych si mohl vyzkouset zda-li mi h323 funguje
za NATem? Napr. nejaka echo loop?