Ako spristupnit konzolovu aplikaciu viacerym pouzivatelom ?

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Neděle Únor 29 13:52:25 CET 2004

Zdravim, ako skolsky prijekt som napisal konzolovu aplikaciu v perle.
Rad by som tuto aplikaciu umoznil spustit viacerym pouzivatelom na MOJOM
pocitaci. Skusal som perl-tcp-server, ale dako to zahaprovalo na
readline, ked sa nezobrazoval prace command prompt. Ako dalsia moznost
ma napadla xinetd, este som neskusal.

Aplikacia by mala bezat pod jednym pouzivatelom pre vsetkych.

PS: este jeden problem mam, aplikacie by mali byt iniciovane z www
prehliadaca. Nieco ako "telnet://server:2222/id12345". Problem je, ze
netusim ci sa bude dat tej aplikacii predat nejaky parameter, v mojom
pripade sessionID.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/