SuSE 8.1 nefunguje PHP( poměrné zoufalství?=) - =?iso-8859-2?q?vyřešeno - díky moc!

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Únor 29 22:43:56 CET 2004

On Sun, 29 Feb 2004, Martin Sanda wrote:

> -> > Přitom je v konfiguráku tohle:
> -> >
> -> > <IfModule mod_php4.c>
> -> >     AddType application/x-httpd-php .php
> -> >     AddType application/x-httpd-php .php4
> -> >     AddType application/x-httpd-php-source .phps
> -> > </IfModule>
> -> >
> -> > navíc je v adresáři httpd ještě přímo soubor mod_php4.conf, kde je v
>  podstatě -> A je v httpd.conf aktivní příslušná direktiva LoadModule?
>
> V httpd.conf byl odkaz na samostatný soubor suse_loadmodule.conf a taky
> [...]

Neodpustím si malé rýpnutí, protože z takového chování nástrojů distribuce
mě jde mráz po těle.
Teď si vemte, že si sednete řekněme k Fedoře nebo Mandraku a v podstatě
budete veškeré nastavení hledat znovu, protože tyto distribuce ho mají tam
kde podle všech návodů má být a není uložen v nějakém podivném souboru...

Brr, ještě že mi ta zelená příšerka nesmí ani na 100 metrů k počítačům...

R.V.