SuSE 8.1 nefunguje PHP(poměrné zoufalství) - vyřešeno - díky moc!

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Únor 29 23:33:41 CET 2004

On Sun, Feb 29, 2004 at 10:43:56PM +0100, Radek Vybiral wrote:

> Neodpustím si malé rýpnutí, protože z takového chování nástrojů distribuce
> mě jde mráz po těle.
> Teď si vemte, že si sednete řekněme k Fedoře nebo Mandraku a v podstatě
> budete veškeré nastavení hledat znovu, protože tyto distribuce ho mají tam
> kde podle všech návodů má být a není uložen v nějakém podivném souboru...
>
> Brr, ještě že mi ta zelená příšerka nesmí ani na 100 metrů k počítačům...

Myslíte? SuSE vám jednoduše dává na výběr. Buď budete editovat přímo
httpd.conf a na SuSEconfig a YaST můžete s klidem zapomenout; pak
vám to bude fungovat stejně jako u všech ostatních distribucí. Nebo
využijete nástrojů typu SuSEconfig a YaST a necháte to na nich. Je
spíše chvályhodné, že ty nástroje se nesnaží zasahovat do httpd.conf
(což může být poměrně dost náročné, pokud do něj zároveň zasahujete
i ručně) a raději si vytvoří vlastní externí soubory, které se do něj
includují.

Na některé implementační záležitosti v SuSE bych mohl kvalifikovaně
nadávat celé hodiny, ale tohle mi připadá hodně mimo.

                                                        Michal Kubeček