Vadny HDD? (delsi)

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 1 22:07:54 CET 2004

> Na www strankach vyrobce diku stahnout utilitku na pevne stanoveni
> rychlosti disku - vetsinou neco jako wdudma.exe, bohuzel jsou jen pod
> Windows a ta udela bootovaci disketu a pomoci ni se to nastavi - vim ze
> WD a IDM/Hitachi a Seagate to maji - ostatni nevim neb je nepouzivam.

  Ty disky jsou WD, ale pro jejich radu vyrobce podobnou utilitu nenabizi
:-(

  Momentalne jsem problem vyresil tim, ze jsem v autodetekcnich rutinach IDE
zmenil maximalni UDMA mod na 4 a vypada to OK. Pomohlo by i zakazani
pouzivani DMA pri bootu (a nastaveni spravneho modu hdparmem), ale to se mi
preze vsechno usili nepodarilo :-|

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----