debugovani HTTP problemu

Ondřej Svoboda - WEBMADE ondrej.svoboda na webmade.cz
Čtvrtek Leden 1 20:17:00 CET 2004

co takhle zkusit na serveru TCP dump? nebylo by to jednodussi?

pripadne popis nastaveni logovani apache je na:
http://httpd.apache.org/docs/mod/mod_log_config.html

Bc. Ondřej Svoboda
svoboda na svoon.net
http://svoon.net