bash PS1 \H neukaze FQDN

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Leden 2 09:01:08 CET 2004

On Thu, 2004-01-01 at 21:09, Vlastimil Ott wrote:

> Ve slacku taktez.
> Ne, mne radil stejne.

> Ale mam tam FQDN.

Kde mate FQDN? V /etc/hostname? Rucne jste si to opravil, nebo je to
vysledek ciste instalace?

> Domnivam se, ze kdyz behem instalace konfiguruju sit, zapise se
> /etc/hosts spolecne s aliasem:

to ovsem nema s PS1=\H, zda se, nic spolecneho.

> 3) Zapise se /etc/hosts a z neho se vytvori /etc/HOSTNAME

Dokonce velkym HOSTNAME? Debian pouziva male /etc/hostname a to takto:

joy:/etc# tail -6 /etc/init.d/hostname.sh

if [ -f /etc/hostname ]
then
	hostname --file /etc/hostname
fi

Cili nastavuje aktualni hostname v systemu podle obsahu souboru
/etc/hostname, ktery nejspis vytvoril instalator podle me odpovedi na
jeho otazku "zadejte jmeno stroje (bez domeny)".

> tusim, ze se /etc/HOSTNAME pri startu systemu zmeni (kdysi davno jsem
> jeste nevedel jak na to a psal jsem to rucne do /etc/HOSTNAME, ktery
> se ovsem prepisuje). Nicmene nedokazu to overit.

V debianu do /etc/hostname zadny skript pri startu nezapisuje.

Petr