bash PS1 \H neukaze FQDN

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Leden 2 09:06:07 CET 2004

On Fri, 2004-01-02 at 04:26, Honza Houstek wrote:
> Tedy nemam ted chut procitat cely thread, ale pokud jsem spravne pochopil
> problem, tj. ze hostname se vam nelibi, tak ho proste zmente

muj problem je v tom, ze si nejsem zcela jisty, jestli `hostname` muze
byt nastaveno na FQDN.

> Nemelo by to mit zadne vedlejsi efekty

pro me to melo katastrofalni efekty i pro na prvni pohled naprosto
nesouvisejici veci (SDL aplikace). Mozna to bylo jen tim, ze jsem to
udelal za chodu, ale je to zrejme dost klicova vec.

Hmm, ted me napada, ze to mohlo nejak souviset s bezpecnosti X11
server/klient komunikace. Takze kdybych vystoupil a nastoupil X11, tak
to mozna takova krize nebyla. Pripadne vyzkousim.

Nicmene zustava otazka te spravnosti nastaveni FQDN do `hostname`,
protoze instalator celkem jasne rika, at to nedelam.

Petr