bash PS1 \H neukaze FQDN

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Leden 2 12:44:06 CET 2004

> pro me to melo katastrofalni efekty i pro na prvni pohled naprosto
> nesouvisejici veci (SDL aplikace). Mozna to bylo jen tim, ze jsem to
> udelal za chodu, ale je to zrejme dost klicova vec.

No pokud se nejaka aplikace spoleha na to, ze hostname = DN, tak to
pochopitelne vadi, je to ale chyba te aplikace. Jestli pomuze reboot, to
musite vyzkouset.

Taky muze byt problem v tom, ze jste hostname zmenil na malo mistech. Tj.
ze nejake aplikace maji v konfiguraci z nejakych duvodu hostname
ulozeny a kdyz jste ho zmenil, tak se jim to nelibil. Doporucuju
grep -r $HOSTNAME /etc.

AFAIK nastaveni hostname = FQDN je v poradku, i kdyz v praxi jsem zatim
videl spis ruzna familierni pojmenovani toho serveru (bez tecek, nejaky
nazev s DNS vubec nesouvisejici).

-- Honza Houstek