gprs ukonceni spojeni

Jiří Němec root na underclocking.info
Pátek Leden 2 12:11:11 CET 2004

Dne čt 1. ledna 2004 22:07 jste napsal(a):

> Podle meho nazoru je vas problem v tom ze nechate stahovat treba pres noc
> dejme tomu iso a rano je telefon vypnuty a ppp dal existuje. To je celkem
> logicka vec. Telefon se totiz nestiha dobijet - vydej energie na vysilani
> je vyssi nez prijem pres USB a tak se pomalu vybiji baterka. To se stava
> pri dlouhem stahovani velkych souboru, radove nad cca 6 hodin na plne
> nabitou baterku. Proste to chce obcas pauzu aby se zastavilo vysílání a
> dobil akumulátor v telefonu. (nemusi se prerusit ppp staci zastavit jen tok
> [...]

Zdravim
A není to vypnutí způsobené přehřátím baterie?
Na: http://www.vltava2000.cz/dk1/default.asp maji mezi novinkama řízené
nabíjení pomocí mikroprocesoru. Možná by to bylo řešení. Mám S55 a nějaký
kabel sháním.
Zatím to nemají v nabídce, ale třeba budou mít verzi s připojitelnou síťovou
nabíječkou (usb prý nabíjí pomaleji).

-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix na seznam.cz