wvdial nebo pppd: kudy dál?

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pátek Leden 2 15:51:41 CET 2004

Dobrý den,

hraju si s instalací MDK 9.2 na NB Acer TM230, který má v sobě vestavěný
modem, který by měl být Agere AC97 ICH4. pomocí slmodem jsem postoupil
tak daleko, že jej mám na /dev/ttySL0 a wvdial s ním udělá následující:

[root na dan dan]# wvdial
--> WvDial: Internet dialer version 1.53
--> Initializing modem.
--> Sending: ATZ
ATZ
OK
--> Sending: ATX3
ATX3
OK
--> Modem initialized.
--> Sending: ATDT971200111
--> Waiting for carrier.
ATDT971200111
CONNECT 52000
--> Carrier detected.  Waiting for prompt.
~[7f]}#@!}!}"} }9}"}&} }*} } }#}%B#}%}%}&v1 [18]}'}"}(}"P[03]~
--> PPP negotiation detected.
--> Starting pppd at Fri Jan  2 14:37:17 2004
--> pid of pppd: 8390
--> Disconnecting at Fri Jan  2 14:38:06 2004
--> The PPP daemon has died: PPP negotiation failed (exit code = 10)
--> man pppd explains pppd error codes in more detail.
--> I guess that's it for now, exiting
--> The PPP daemon has died. (exit code = 10)
[root na dan dan]#

No a teď nevím kde je problém. Exit kód 10 pppd by měl znamenat, že

10     The PPP negotiation failed, that is, it didn't reach  the  point
               where at least one network protocol (e.g. IP) was running.

To je mi ještě jasné. Co nevím je to, kterým směrem hledat nastavení
dál. Které nastavení způsobuje tuto chybu? Je třeba upravovat parametry
pro wvdial nebo pro pppd?

Děkuji,

--
Daniel Hrbac