otazky

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Leden 2 16:00:55 CET 2004

Zdravim.
Uz par dni (ked sa mi podari dostat k internetu) hladam odpovede
na moje otazky (hlavne google a archivy), ale nepodarilo sa mi najst
nejaku jednodznacnu odpoved.
1. Zaujima ma ci na fungovanie
hyperthreadingu (standartne P4 2.6GHz HT ready) si vystacim s normalnym
kernelom alebo uz musim mat SMP kernel ? Jedna sa mi hlavne o stabilitu a
funkcnost.
2. Hladam nejake ATA a SATA RAID radice, ktore by mali standartne podporu
v 2.4 kerneli  pripadne by sa dala podpora do kernelu skompilovat. T.j.
aby po upgrade kernelu cez rpm som mal podporu radica, pripadne si ju zase
vedel skompilovat.

Vopred vdaka za nazory.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2